diumenge, 28 d’octubre de 2007

Com Hansel i Gretel, però en carnívor...


Una empresa d'embotits italiana, la Negroni (nom, per cert, d'un còctel amb pedigrí) ha preparat una campanya nadalenca que ens mostra untuosos paisatges de mortadela, arbres de pernil i camins de salami. A mig camí entre les fantasies d'un Homer Simpson i els contes infantils de tota la vida, la campanya de l'agència DDB engreixa només de mirar-la.

Via Seriouseats

3 comentaris:

starbase ha dit...

Ottia,

Colesterol is ererywhere.

:)

manuel allue ha dit...

El Luís Buñuel, tant especial, feia un cóctel que va batejar "Buñueloni", tot parodiant i a l'hora revisitant el Negroni. Ja en parlaré i, si em deixes, et dedico la cita.

Mar Calpena ha dit...

Encantada, Manuel. De fet, fa temps que penso en escriure sobre l'Abraham García, del restaurant Viridiana... Però segur que molt millor si en parles tu, sobre el manyo.